تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

صدور ۳۰۰ رای قلع بنا در حریم منطقه ۲ شهرداری مشهد | ساماندهی خیابان عامل به دلیل مسائل مالی طولانی شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۸۷۱۸
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
  • ۵
صدور ۳۰۰ رای قلع بنا در حریم منطقه ۲ شهرداری مشهد | ساماندهی خیابان عامل به دلیل مسائل مالی طولانی شد + فیلم
شهردار منطقه ۲ شهرداری مشهد بیان کرد: در سطح شهرداری منطقه ۲ بیش از ۳۰۰ رای برای قلع ساخت و ساز‌های محدوده حریم صادر شده است.

سیدعلی حسین‌پور امروز، ۲۱ خرداد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار شهرآرانیوز درباره وضعیت پروژه خیابان عامل گفت: هم‌اکنون خیابان عامل در حال تعریض است. اجرای این پروژه به دلیل برخی مسائل مالی طولانی شده، اما فرایند پیاده‌راه‌سازی خیابان عامل و کیفی‌سازی آن آغاز شده است. امسال در بافت این منطقه ۱۵ میلیارد تومان تحت عنوان پروژه‌های زودبازده، پروژه تعریف شده است.

تعداد بازدید : 1868

وی اظهار کرد: به طور کلی منطقه ۲ شهرداری مشهد جمعیتی بالغ بر ۶۵۰ هزار نفر دارد که این جمعیت در ۲۵ محله و چهار ناحیه زندگی می‌کنند. بر این اساس منطقه ۲ پرجمعیت‌ترین منطقه شهرداری مشهد است.

حسین‌پور با بیان اینکه اصلی‌ترین دغدغه شهروندان این منطقه مربوط به فعالیت‌های اداره فنی و عمران شهرداری است، گفت: این فعالیت‌ها حوزه‌های مختلفی نظیر مدیریت فضای سبز، ارائه مناسب خدمات شهری و... را دربر می‌گیرد. خوشبختانه سال ۱۴۰۰ بودجه مدیریت فضای سبز شهرداری منطقه ما ۴۲ میلیارد تومان بود که امسال این بودجه به ۹۵ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

شهردار منطقه ۲ شهرداری مشهد با اشاره به حوزه فعالیت‌های فرهنگی شهرداری منطقه ۲ مشهد نیز تصریح کرد: سال ۱۴۰۰ میزان بودجه شهرداری منطقه ۲ سه میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۱۴۰۲ به ۹۱ میلیارد تومان رسیده است.

حسین پور خاطرنشان کرد: همچنین امسال بابت توسعه زیرساخت‌های ورزشی منطقه ۸۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش اعتبار داشته‌ایم. امسال قرار است یک مجموعه ورزشی چندمنظوره در منطقه اسماعیل‌آباد با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال احداث شود. البته زمین‌ها و مجموعه‌های ورزشی دیگری نیز در دست ساخت است.

شهردار منطقه ۲ شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌های مهم منطقه ۲ شهرداری مشهد طرحی موسوم به فتح‌آباد است که جمع‌بندی آن در سال ۱۴۰۱ انجام شد و مصوبه کمیته فنی شهرداری را نیز دریافت کرد. همچنین طرح ساماندهی منطقه خین‌عرب نیز به جمع‌بندی نهایی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون سه مورد اجرای برش اسکلت برای قلع بنا‌های ساخته شده در حریم منطقه خین‌عرب انجام شده، اضافه کرد: به طور کلی در سطح شهرداری منطقه ۲ بیش از ۳۰۰ رای برای قلع ساخت و ساز‌های محدوده حریم صادر شده است.

حسین‌پور از احداث یک پارک محلی در منطقه توس ۸۱ نیز خبرداد و افزود: احداث هفت سوله خانه سبز، بهبود و بهسازی مساجد سطح منطقه و... از دیگر پروژه‌هایی است که قرار است امسال اجرا شود.

شهردار منطقه ۲ شهرداری مشهد عنوان کرد: در کنار این‌ها قرار است بازار میوه و تره‌بار منطقه نیز جابه‌جا شود و در قالب اجرای یک طرح ترافیکی، میدان بار تبدیل به یک سه‌راه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
1
3
خیابان عامل در حال تعریض یا هر چی عقب نشینی کردن رو دارن پیاده رو میکنن؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
1
0
چکاره خوبی میخوایدانجام بدین عالیه بودجه هم که عالیه فقط مواظب بودجه باشیدمال بیت المال حرام نشه یکمی هم به محله غریزی آخرین عرب برسین بافاطله کمتراز کیلومتر باخیام وفرامرزعباسی هنوزیک روستا باقی مانده یکم بفکرمردم این منطقه باشیدممنون جاده سازی یک رکن اطیه برايه مردم این منطقه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
غریزی کجاست
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
0
0
از۹۵میلیاردنصفش بیشترمیرودداخل جیب خودشان وگرنه ازکجاچن تا چنتا ماشینو خانه های چندطبقه بلانسبت خوبا زن هرکس گاییدیم هرکی مال مردم خوره
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
0
0
سال 70 اولین کلنگهای خرابی عامل زده شد شاید اونموقع خیلی از پروژه های بالای شهر اصلا وجود نداشتن ولی الان ساخته شدن هیهات خیابان عامل همچنان خرابه مونده تمام صاحبان اولیه که منزلشون را خراب کردن از دنیا رفتن نکنه شهرداری منتظر مونده بچه هاشونم بمیرن تا سامانی به این خرابی‌ها بده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->